INFO- OG FILMAFTEN D. 12. NOVEMBER 2019

Vi glæder os til at møde jer til filmaften i foreningen, hvor der vil være kaffe på kanden, highlights fra konferencen i Sverige samt en visning af filmen "My kid is not crazy"

Tid og sted følger.

Hvis I endnu ikke er medlem - så skynd jer at blive det her på siden.

Flere medlemmer -> bedre mulighed for at hjælpe, støtte og udbrede kendskab til PANDAS/PANS.

SKOVTUR I DYREHAVEN D. 25. MAJ 2019

Foreningens første fælles arrangement løber af stablen d. 25. maj kl. 12-14. Her er der mulighed for at møde andre familier, som er ramt af PANS/PANDAS - og vores børn får mulighed for at se, at de ikke er de eneste i verden med denne problematik. Søskende er også velkomne.

Vi mødes ved den røde port ved Klampenborg St. kl. 12, og finder sammen et sted at slå os ned.

Medbring tæpper og madkurv/drikkevarer til egen familie. Foreningen medbringer spil mv. til fælles aktiviteter.

Arrangementet er for foreningens medlemmer, og tilmelding skal ske senest d. 20. maj på kontakt@pandasforeningen.com

I tilfælde af regnvejr aflyses arrangementet på den mailadresse, I har oplyst til foreningen.

Vi glæder os rigtig meget til at møde jer!

Vivi, Laura, Pernille, Christina og Christina

kylie-lugo-1367074-unsplash.jpg