bobler

BLIV MEDLEM

Ved at blive medlem af PANDAS/PANS Foreningen Danmark bliver du en del af et lille fællesskab, hvor vi indimellem mødes og deler erfaringer, og du støtter vores arbejde med at udbrede kendskabet - blandt andet har vi lavet pjecer, som kan gives til skole eller andre, som bør vide mere om PANDAS/PANS.

Du får mulighed for at deltage i foreningens arrangementer, du kan ringe til vores støttetelefon - og fordi foreningen er medlem af Sjældne Diagnoser, kan du gøre brug af deres bisidderordning og andre gode ting.

Jo flere medlemmer, jo lettere for os i foreningen at søge penge til arrangementer for medlemmer, til projekter der udbreder kendskabet og til på sigt kunne støtte forskningen på området.

Et års medlemskab koster 100 kr. pr. voksen og 50 kr for et barn pr år. Vi håber, I vil melde til med hele familien.

I kan blive medlem ved at skrive til os på kontakt@pandasforeningen.com.

Skriv navn på medlemmer, jeres adresse, telefonnummer og mailadresse, som vi må kontakte jer på.

Herefter skriver vi til jer, hvor meget I skal betale nu, da vores medlemskaber løber fra 1. april hvert år.

Beløbet indbetales på mobilepay 669812 - når vi har modtaget jeres betaling, er I medlemmer af foreningen.

Hjertelig velkommen!

DONATIONER

Alle donationer er mere end velkomne og vil blive modtaget med kyshånd. Store som små beløb kan indbetales på mobilepay 669812.