bobler

BLIV MEDLEM

Ved at blive medlem af PANDAS/PANS Foreningen Danmark bliver du en del af et lille fællesskab, hvor vi indimellem mødes og deler erfaringer, og du støtter vores arbejde med at udbrede kendskabet - blandt andet har vi lavet pjecer, som kan gives til skole eller andre, som bør vide mere om PANDAS/PANS.

Du får mulighed for at deltage i foreningens arrangementer, du kan ringe til vores støttetelefon - og fordi foreningen er medlem af Sjældne Diagnoser, kan du gøre brug af deres bisidderordning og andre gode ting.

Jo flere medlemmer, jo lettere for os i foreningen at søge penge til arrangementer for medlemmer, til projekter der udbreder kendskabet og til på sigt kunne støtte forskningen på området.

Et års medlemskab koster 150 kr. pr. person. Vi håber, I vil melde til med mindst to personer pr. familie.

I kan blive medlem ved at skrive til os på kontakt@pandasforeningen.com.

Skriv navn på medlemmer, jeres adresse, telefonnummer og mailadresse, som vi må kontakte jer på.

Herefter indbetaler I det samlede beløb på mobilepay 669812.

Når I får svar, har vi registreret jeres indmeldelse i foreningen.

Hjertelig velkommen!

DONATIONER

Alle donationer er mere end velkomne og vil blive modtaget med kyshånd. Store som små beløb kan indbetales på mobilepay 669812.